با سلام و درود به مهندسان عزیز ، مشاوره آنلاین eplan خدمتی جدید از تیم ایپلن سنتر است که به شما کمک می کند تا آموزش های مورد نیاز خود و همچنین پاسخ اشکالات و سوالات خود در رابطه با نقشه کشی با Eplan را دریافت نمایید.
در پروژه های واقعی، همواره مهندسان طراح ، با سوالات و ابهاماتی رو برو می شوند که پاسخ آن را در هیچ فایل آموزشی نمی یابند. با بهره گیری از خدمات آموزش مجازی Eplan ،در هر کجا که هستید، هر آنچه از ایپلن سوال دارید را بپرسید.
هم اکنون می توانید با متخصص ترین های Eplan در ایران، بصورت آنلاین ارتباط داشته باشید و هرآنچه لازم است را بیش از پیش به خوبی بیاموزید.
22 دیدگاه. Leave new
سلام وقتتون بخیر باشهبرای تماس با کارشناس شرکت جهت تعدادی سوال غیر تخصصی باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟
باسلام
کاربرانی که از محصولات آموزشی سایت استفاده کرده اند از خدمات پشتیانی آموزشی می توانند استفاده نمایند. بدین منظور از بخش پشتیبانی >ارسال تیکت می توانید اقدام نمایید. در غیر اینصورت می توانید سوال خود را در بخش دیدگاههای موجود در هر بخش آموزشی (ویدئوهای رایگان) ارسال نمایید.
سلام وقتتون بخیر در قسمت سه بعدی ایپلن برای شینه کشی با زوایای مختلف دیتا پرتال فرم لازمه چطور میتونم تهیه کنم
باسلام. این موضوع در بسته آموزش Eplan pro panel به طور کامل توضیح داده شده است.
سلام وقت شما بخیر خسته نباشید میخواستم بدونم پس از خرید دوره کامل eplan به صورت پستی یا دانلودی برنامه و آموزش نصب اون هم هست یا نه
با سلام
اطلاعات موجود در پکیج های کامل آموزشی در این صفحه موجود می باشد.
سلام و احترام ضمن تشکر از زحمات و محتوای ارزشمند بسته آموزشی Eplan2.9 نیاز به پاسخ به یک مشکل دارم. در قسمت ششم جایی که برای layout space نویگیتور را فعال میکنیم و سپس محیط طراحی سه بعدی را ایجاد میکنیم مطابق تصویر پیوست برای من higher-level function وجود نداره و در تنظیمات هم نتونستم ایجادش کنم. راهنمایی بفرمایید که چرا اینگونه است و چگونه مشکل را حل کنم. سپاس فراوان
باسلام
برای این موضوع به پشتیبانی سایت تیکت بزنید تا راهنمایی لازم جهت تنظیمات آن صورت پذیرد.
با سلام واحترام من کلیپهای رایگان رو کامل نگاه کردم عالی بود فقط من ورژن 2.6 رو ازاینترنت گرفتم ولایسنس هم ندارم میخواستم حضوری درکلاسهای شما شرکت کنم لپ تاپ من قدیمی هستش ورژن 2.6 هم اذیت میکنه من بایدلپ تاپ رو عوض کنم
با سلام . برای مشاهده ویدئوهای آموزشی مببتنی بر نسخه 2.7 می توانید یکی از نسخه های 2.6 تا 2.9 را نصب بفرمایید. محیط تمامی آنها تقریبا برابر می باشد. برنامه کلاس های حضوری در صورت برگزاری در سایت قرار داده می شود.
با سلام و احترام بنده پکیج اموزشی شما رو تهیه کردم فوق العاده بود.الان یه سوال دارم و اون این هست که من به سپتیکال سه فاز احتیاج دارم ولی متاسفانه کتابخونش رو پیدا نمیکنم
سلام
ضمن تشکر از حسن نظر شما ، مشخصات تجهیز و نام برند آن را به پشتیبانی ارسال نمایید تا بررسی شود.
با سلام و ارادت در مورد نامگذاری قطعات در پروژه های بزرگ ، امکان تکراری بودن نام ها وجود دارد؟ آیا می شود نامگذاری قطعات را منوط به زون بندی کرد تا مثلا از نامگذاری با سه یا چهر رقم پرهیز نمود؟
باسلام. موضوع مورد نظر شما مربوطه به بحث تقسیم بخش های پروژه بر اساس higher level function و mounting location می باشد که در بخش های مختلف آموزش جامع نرم افزار ایپلن به آن اشاره شده است. با این حال اگر مثال خاصی مد نظرتان است می توانید در این خصوص بیشتر داشته باشید. در نظر داشته باشید در صورتی که محصولی آموزشی را خریداری کرده اید می توایند از بخش پشتیبانی تیکیت ارسال نمایید تا پاسخ سریعتری دریافت نمایید. باتشکر
سلام.خسته نباشید.دیتاپرتال اشنایدر درابتدای ایمپورت ارور پیدا نشدن تعدادی پارت (حدوده 530)رو میده.
با سلام. این پیام مشکلی محسوب نمی شود و در مورد اکثر دیتاپورتالها ظاهر می شود.این موضوع به دلیل تبدیل دیتاپورتال آنلاین به آفلاین می باشد. شما می توانید با کلیک بر روی OK کار خود را ادامه داده و از اطلاعات آن در پروژه خود استفاده نمایید.
باتشکر
سلام ممنون میشم در مورد اموزش مجازی توضیح دهید . سه نوع ارائه کردید که بر اساس زمان هستش ولی از سرفصلها و نحوه پشتیبانی چیزی قید نشده است
باسلام
اطلاعات تکمیلی به زودی قرار خواهد گرفت. برای اطلاعات بیشتر می توانید تماس حاصل نمایید.
سلام آموزشی مجازی بصورت کامل هم ارایه میشه؟ تماما و بصورت حرفه ای؟
سلام .
بله. آموزش مقدماتی تا پیشرفته نیز به صورت مجازی ارائه می شود. برای اطلاع بیشتر می توانید به بخش پشتیبانی تیکیت بزنید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و توضیحات کامل را ارائه دهند.
سلام و عرض ادب خدمت مجموعه eplancenter، ضمن تشکر از زحمات شما و قدردانی ویژه بابت تولید ویدئوهای آموزشی جامع و پر محتوای شما، در مورد نحوه برقراری تماس و اخذ نوبت جهت مشاوره و رفع اشکال میخواستم راهنمایی بفرمایید، با تشکر
سلام دوست عزیز.
پس از خرید یکی از بسته ها ، جهت تعیین زمان با کارشناس مربوطه می بایست یک تیکیت به واحد پشتیبانی بزنید. متعاقبا هماهنگی های لازم از طرف ما با شما انجام خواهد شد.