خرید کردن هر یک از محصولات ایپلن سنتر به منزله ی پذیرفتن شرایط و قوانین زیر می باشد:

1نحوه ارائه پشتیبانی

پشتیبانی ایپلن سنتر برای محصولات غیر رایگان بوده و تمامی نرم افزار ها ،دیتاپرتال ها و آموزش های داخل سایت را در بر می گیرد. لازم به ذکر است در صورتی که با ایجاد تغییرات نادرست در ویندوز مثلا نصب نسخه های متفرقه Eplan همزمان با نصب نسخه های اصلی ایپلن سنتر، مشکلی برای نرم افزار ها ایجاد شود، حل این مشکلات بر عهده پشتیبانی نمی باشد.

بسیاری از محصولات سازنده خارجی دارند و برای حل بعضی از مشکلات زیر ساختی باید با سازنده مکاتبه انجام شود تا از طرف خود سازنده تغییرات در آپدیت جدید محصولات انجام شود و و ارائه گردد. اما بسیاری مشکلات از طریق کارشناسان گروه  ایپلن سنتر قابل حل خواهد بود و ما در نهایت تلاش کاربران سایت را یاری خواهیم کرد تا مشکلات احتمالی را مرتفع کنند.

تبصره 1 : محصولات ایپلن سنتر برای یک سیستم کامپیوتر (بعضي از محصولات بر روي دو سيستم) قابل استفاده می باشد. بدین منظور در صورتی که به پشتیبانی برای سیستم های دیگر نیاز دارید باید مجدد همان محصول را برای آن سیستم کامپیوتر خریداری نمایید. لذا در صورت اثبات خلاف این موضوع برای کارشناسان پشتیبانی، حساب کاربری مسدود می گردد.

تبصره 2 : کمک به کاربران، موفقیت و به درآمد رسیدن آنها تنها شوقی است که در دل داریم ، احترام متقابل مهمترین اصل تعامل است متاسفانه از ارائه خدمات پشتیبانی به کاربرانی که احترام را حفظ نمی کنند معذوریم و حساب کاربری آنها مسدود می گردد.

تبصره 3 : در صورتی که محصولی باگ ساختاری داشته باشد باید توسط سازنده حل شود ، در صورتی که کاربری زمان کافی برای حل مشکلات از سمت سازنده را ندارد ( به دلیل تفاوت زمانی کشور ایران با سایر کشور ها چندین روز زمان می برد ) مسئولیتی بر عهده ایپلن سنتر نمی باشد.

تبصره 4 : مدت زمان پشتیبانی برای هر محصول ارائه شده تا یکسال پس از تاریخ خرید می باشد و پس از آن برای تمدید پشتیبانی لازم است مجدد محصول خریداری شود.

تبصره 5 : پشتیبانی نرم افزار های موجود در سایت در صورتی که با ورژن ویندوز مربوطه سازگاری مناسبی نداشته باشد ، برعهده ایپلن سنتر نبوده و می بایست ویندوز تعویض گردد.

تبصره 6 : با توجه به موضوعات مربوط به تحريم و قوانين کپي رايت چنانچه دسترسي به ديتاپرتال آنلاين توسط شرکت سازنده مسدود گردد. ايپلن سنتر متعهد است که بلافاصله دسترسي کاربر را به تمامي ديتاپرتال هاي آفلاين بدون پرداخت هزينه اضافي فراهم نمايد.

2- محصولات گروه ایپلن سنتر

بسیاری از محصولات ایپلن سنترخارجی هستند و توسط گروه ایپلن سنتر بومی سازی شده اند. محصولاتی که از وبسایت های خارجی با ارز خارجی خریداری شده اند با توجه به gpl بودن لایسنس ها امکان فعال سازی ندارند زیرا زمان خرید یک محصول خارجی تنها یک لایسنس دریافت می گردد و آن هم برای بومی سازی مصرف شده است. بنابرین آپدیت ها و پشتیبانی نرم افزار ها توسط ایپلن سنتر انجام می گیرد و در زمان انتشار آپدیت های جدید کاربران می توانند به پنل کاربری خود مراجعه نموده و آپدیت را دریافت کنند.

دوره های آموزشی شامل بروزرسانی رایگان نمی باشند. دوره های آموزشی موجود در ایپلن سنتر در صورتی که از ابتدا ساخته شوند نیاز به خرید مجدد دوره توسط خریداران جدید یا قدیمی می باشد.

آموزش های ضمیمه برای کاربرانی که محصول اصلی را خریداری کرده اند ، رایگان می باشد. (آموزشهای ضمیمه شامل موضوعات آموزشی خاص می باشد.)

3. آموزش ها و سایر محصولات رایگان:

آموزش های رایگان فقط از طریق بخش دیدگاهها پشتیبانی می شوند. همچنین تنها کاربرانی پشتیبانی می شوند که نرم افزار مربوطه را از سایت ایپلن سنتر دانلود نموده باشند و ما مسئولیتی در قبال نرم افزار های متفرقه (نسخه های رایگان) نداریم.

4عودت وجه:

از کاربران گرامی خواهشمندیم قبل از خرید محصول با دقت خاصی همه چیز را در نظر بگیرند. با توجه به اینکه فایل های دانلودی مانند کالاي فیزیکی قابل مرجوع نیست بنابرین عودت وجه میسر نبوده و تنها در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی سایت ایپلن سنتر انجام می شود.

خرید اشتباه به هیچ شکلی قابلیت تعویض یا تغییر یا عودت وجه را ندارد.

5تغییرات توافقنامه:

سایت ایپلن سنتر حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.

keyboard_arrow_up